sobota, 29 grudnia 2012

Po kwadracie do pleda

Zgodnie z obietnicą w poprzednim poście prezentuję Wam ukończony pled. Powstał z połączenia 180 szydełkowych kwadratów, całość ma wymiary ok.180x100cm. Przyszła właścicielka wybrała ładny ciemnobeżowy kolor włóczki. Dzierganie zajęło sporo czasu, ale ostatecznie jestem zadowolona z efektu. W końcu była to moja pierwsza tak ogromna praca na szydełku :) Mimo czaso- i pracochłonności zachęciła mnie do stworzenia kolejnych :) Teraz myślę o narzucie dla siebie - żeby nie było, że szewc bez butów chodzi :) Pled pofrunął wczoraj do nowej właścicielki :)




24 komentarze:

  1. I to się nazywa kochanie kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, stonowany .... ile to pracy ... ale warto :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm:) czekam bardzo niecierpliwie :)
    uściski Ewelinko !

    OdpowiedzUsuń
  4. jak sobie przypomnę te końcówki nitek przy każdym kwadracie i ich chowanie, to myślę sobie, że sama takiego pledziku długo nie popełnię :D chociaż jakieś kwadraty mnie kuszą...
    chyba ciężko było Ci się rozstać z takim wytworkiem? ogrom pracy! gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny, podziwiam!!!! Te kwadraty wciągają, choć i dla mnie chowanie nitek to masakra:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. No.....wreszcie:) nie mogłam się doczekać:) Dobrze Ciebie widzieć Klosek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają pledy czynione tą metodą ale ze względu na pracochłonność - podziwiam u innych :)))
    Pozdrawiam noworocznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ale się napracowałaś! Cudnie! Jestem z Ciebie dumna! ;o)
    Czyżby ostatnie poprawki przy świątecznym stole? ;o)
    Pozdrawiam! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. brawo!!! 180???? ło matko:))śliczny jest:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. matko jedyna!!! normalnie padłam! warto było i to jak!!!! bardzo dużo pracy ale jednak dla tego efektu to wszystko inne wysiada. Piękny kolor, spokojny i elegancki. No to czekam teraz aż zrobisz dla siebie i pokażesz. Pewnie ja się ustawię w kolejce do zamówień. Pozdrawiam serdecznie
    ¸.•´¸.•*´¨).•*´¨)

    (¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨)

      ¸.•*´¨)  ____________

        _____.’______       ’ .

      .’░░░░░ ░░   ’ . ░░ \

      /░░SZCZĘŚLIWEGO░░░ |

     |░    SKOKU DO  |    /

      \░ NOWEGO 2013      /     .´

      `.░░  ROKU   ░.´  , ´

        `.░Życzy Aga░  ░,´╭╯

            ╰╮╭╯  /_\

             /_\   /_\

             /_\   /_\

             /_\   /_\

             /_\   /_\

             /_\ _╯  ╰╮

           ╭ ̶̿ ̶̶̿̿ ̶̿ ̶̶̶̿̿̿ ̶̿ ̶̶̶̶̿̿̿̿ ̶̶̿̿ ̶̿ ̶̶̶̶̿̿̿̿ ̶̶̿̿ ̶̶̶̶̿̿̿̿ ̶̿ ̶̶̶̶̿̿̿̿ ̶̿ ̶̿ ̶̶̶̶̿̿̿̿

          ̶̶̿̿ ̶̶̶̶̿̿̿̿ ̶̿ ̶̶̿̿ ̶̿ ̶̶̶̶̶̶̿̿̿̿̿̿ ̶̿ ̶̶̿̿ ̶̿ ̶̶̶̶̿̿̿̿ ̶̶̿̿ ̶̶̶̶̿̿̿̿ ̶̶̿̿ ̶̿ ̶̶̶̶̿̿̿̿ ̶̶̿̿ ̶̶̶̶̿̿̿̿ ̶̿ ̶̶̶̶̿̿̿̿

    Jeszcze tylko mały krok ,

    i znów przyjdzie Nowy Rok .

    Jaki będzie ?….

    co da w darze ?….

    już niedługo się okaże!!!…

    Niech taneczny lekki krok

    będzie z Tobą cały rok.

    Niech prowadzi Cię bez stresu,

    od sukcesu do sukcesu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ten Nowy Rok 2013 życzę Ci wszelkiej pomyślności, radości, pięknych chwil, miłości, dobrej przyjaźni, uśmiechu, spełnienia marzeń i nadziei, zdrowia oraz wiele inspiracji i twórczych pomysłów!

    Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałego Nowego Roku życze i dziękuję za wszystkie dobre słowa. Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
  13. Imponująca praca i piękny pled :)
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  14. W oczach mi się mienią te kwadraty:)Tytan pracy z Ciebie!Ma to przewagę nad decu,ze można w podrózy dziubać i w gości zabrać:)Piękna praca!Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny pled :)
    Szcześliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny :) jak naucze sie szydełkowac to jaki sobie zrobie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewelinko! To niesamowita praca. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Pled jest przepiękny. Wykonałaś kawał dobrej roboty :)

    Pozdrawiam noworocznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany!
    Chylę czoła! Jesteś wielka! W życiu mi się nie udało nic wyszydełkować (antytalent ze mnie w tej dziedzinie), więc tym bardziej podziwiam!


    Pozdrawiam!
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku, zawsze podziwiam takie przedsięwzięcia - 180 kawałków!!! ale efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pled super. Podziwiam Twój zapał, bo ja chyba nie miałabym tyle cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny pled, ja właśnie wydziergałam 150 kwadracik swojego, jeszcze 130 mi zostało. Bardzo pracochłonne a te piękne pledy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hallo Ewelina, deine Decke ist super schön geworden. Ich habe vor Jahren eine angefangen die ist heute noch nicht fertig. Obwohl ich gerne häckel :)
    liebe Grüße Alexandra

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny pled , ile pracy musiałaś włożyć aby powstał , podziwiam !

    OdpowiedzUsuń